Rostlinné produkty zažívají boom, ale mléko suverénně vede, říká šéf českého Danone

1/4
Zavřít
  • Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia
    Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia| Zdroj: Dominik Kučera
  • Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia
    Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia| Zdroj: Dominik Kučera
  • Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia
    Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia| Zdroj: Dominik Kučera
  • Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia
    Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia| Zdroj: Dominik Kučera
Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia
Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia
Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia
Marián Jánoš, šéf českého Danone a Nutricia