Historické vozy tatra a výroba v Kopřivnici
6
/
51
Přehled fotografií
Zavřít
Tatra
|
Zdroj: Archív tatra
Muzeum nákladních automobilů Tatra v Kopřivnici
|
Zdroj: E15 Štěpán Bruner
Muzeum nákladních automobilů Tatra v Kopřivnici
|
Zdroj: E15 Štěpán Bruner
Muzeum nákladních automobilů Tatra v Kopřivnici
|
Zdroj: E15 Štěpán Bruner
Muzeum nákladních automobilů Tatra v Kopřivnici
|
Zdroj: E15 Štěpán Bruner
Muzeum nákladních automobilů Tatra v Kopřivnici
|
Zdroj: E15 Štěpán Bruner
Tatra
|
Zdroj: Archív tatra
Zdroj: profimedia.cz
Historicky prvním exponátem kopřivnického muzea náklaďáků se stala Tatra 128.
|
Zdroj: Blesk:Karel Janeček
Historicky prvním exponátem kopřivnického muzea náklaďáků se stala Tatra 128.
|
Zdroj: Blesk:Karel Janeček
Historicky prvním exponátem kopřivnického muzea náklaďáků se stala Tatra 128.
|
Zdroj: Blesk:Karel Janeček
Originální dakarský závodní speciál z roku 1986 na autodromu automobilky v Kopřivnici.
|
Zdroj: Karel Janeček
Na akci Kopřivnické dny techniky dohlíželi i hasiči, jak jinak než v Tatře.
|
Zdroj: Foto Blesk - Michal Charbulák
Tatra Museun Kopřivnice
|
Zdroj: Tatra Museum Kopřivnice
Tatra Museun Kopřivnice
|
Zdroj: Tatra Museum Kopřivnice
Tatra Museun Kopřivnice
|
Zdroj: Tatra Museum Kopřivnice
Tatra Museun Kopřivnice
|
Zdroj: Tatra Museum Kopřivnice
Tatra Museun Kopřivnice
|
Zdroj: Tatra Museum Kopřivnice
Legendární Tatra.
|
Zdroj: Foto: Jiří Krušina
Legendární Tatra.
|
Zdroj: Foto: Jiří Krušina
Tatra
|
Zdroj: Archív Tatra
Legendární Tatra.
|
Zdroj: Foto: Jiří Krušina
K vidění byly jednotlivé díly, rozpracované "polotovary" i hotová auta.
|
Zdroj: Foto Blesk - Michal Charbulák
K vidění byly jednotlivé díly, rozpracované "polotovary" i hotová auta.
|
Zdroj: Foto Blesk - Michal Charbulák
K vidění byly jednotlivé díly, rozpracované "polotovary" i hotová auta.
|
Zdroj: Foto Blesk - Michal Charbulák
K vidění byly jednotlivé díly, rozpracované "polotovary" i hotová auta.
|
Zdroj: Foto Blesk - Michal Charbulák
K vidění byly jednotlivé díly, rozpracované "polotovary" i hotová auta.
|
Zdroj: Foto Blesk - Michal Charbulák
K vidění byly jednotlivé díly, rozpracované "polotovary" i hotová auta.
|
Zdroj: Foto Blesk - Michal Charbulák
Cídírna v Kopřivnici
|
Zdroj: Viktor Mácha
Slévárna a kovárna Tatra Metalurgie
|
Zdroj: Viktor Mácha
Slévárna a kovárna Tatra Metalurgie
|
Zdroj: Tatra
Slévárna a kovárna Tatra Metalurgie
|
Zdroj: Tatra
Slévárna a kovárna Tatra Metalurgie
|
Zdroj: Tatra
Slévárna a kovárna Tatra Metalurgie
|
Zdroj: Tatra
Zápůstková kovárna
|
Zdroj: Viktor Mácha
Kovací lis Žďas
|
Zdroj: Viktor Mácha
Kovací lis Šmeral
|
Zdroj: Viktor Mácha
Kovací lis
|
Zdroj: Viktor Mácha
Práce na protiběžném bucharu
|
Zdroj: Viktor Mácha
Slévárna a kovárna Tatra Metalurgie
|
Zdroj: Tatra
Práce na protiběžném bucharu
|
Zdroj: Viktor Mácha
Práce na kovacím lisu
|
Zdroj: Viktor Mácha
Práce na kovacím lisu
|
Zdroj: Viktor Mácha
Odlévání z udržovací pece
|
Zdroj: Viktor Mácha
Automatické odlévání
|
Zdroj: Viktor Mácha
Lití do forem
|
Zdroj: Viktor Mácha
Lití do forem
|
Zdroj: Viktor Mácha
Lití do forem
|
Zdroj: Viktor Mácha
Kuplovna ve slévárně
|
Zdroj: Viktor Mácha
Kuplovna ve slévárně
|
Zdroj: Viktor Mácha
Slévárna a kovárna Tatra Metalurgie
|
Zdroj: Tatra
Zavřít