Generace digitálních domorodců nastolila novou etapu sběratelství

3/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kompletní kolekce skateboardových prken značky Supreme se prodala v přepočtu za 18 milionů korun.
    Kompletní kolekce skateboardových prken značky Supreme se prodala v přepočtu za 18 milionů korun.| Zdroj: Sotheby´s
  • O pozornost investorů-sběratelů se hodlá ucházet velké jméno v oblasti módy. Značka Louis Vuitton nedávným nákupem druhého největšího nalezeného diamantu za posledních sto let předznamenala změnu své strategie. Firemní ambice výrazně sílí v oblasti šperků. LVMH nechce vydělávat jen na značkové módě, ale i na vlastních klenotech. Posun ve směřování společnost ukázala už loňská akvizice amerického klenotnictví Tiffany. LVMH stála přes 370 miliard korun.
    O pozornost investorů-sběratelů se hodlá ucházet velké jméno v oblasti módy. Značka Louis Vuitton nedávným nákupem druhého největšího nalezeného diamantu za posledních sto let předznamenala změnu své strategie. Firemní ambice výrazně sílí v oblasti šperků. LVMH nechce vydělávat jen na značkové módě, ale i na vlastních klenotech. Posun ve směřování společnost ukázala už loňská akvizice amerického klenotnictví Tiffany. LVMH stála přes 370 miliard korun.| Zdroj: Profimedia
  • O pozornost investorů-sběratelů se hodlá ucházet velké jméno v oblasti módy. Značka Louis Vuitton nedávným nákupem druhého největšího nalezeného diamantu za posledních sto let předznamenala změnu své strategie. Firemní ambice výrazně sílí v oblasti šperků. LVMH nechce vydělávat jen na značkové módě, ale i na vlastních klenotech. Posun ve směřování společnost ukázala už loňská akvizice amerického klenotnictví Tiffany. LVMH stála přes 370 miliard korun.
    O pozornost investorů-sběratelů se hodlá ucházet velké jméno v oblasti módy. Značka Louis Vuitton nedávným nákupem druhého největšího nalezeného diamantu za posledních sto let předznamenala změnu své strategie. Firemní ambice výrazně sílí v oblasti šperků. LVMH nechce vydělávat jen na značkové módě, ale i na vlastních klenotech. Posun ve směřování společnost ukázala už loňská akvizice amerického klenotnictví Tiffany. LVMH stála přes 370 miliard korun.| Zdroj: Profimedia
  • První přehlídka zpěváka Kanye Westa.
    První přehlídka zpěváka Kanye Westa.| Zdroj: Profimedia
Kompletní kolekce skateboardových prken značky Supreme se prodala v přepočtu za 18 milionů korun.
O pozornost investorů-sběratelů se hodlá ucházet velké jméno v oblasti módy. Značka Louis Vuitton nedávným nákupem druhého největšího nalezeného diamantu za posledních sto let předznamenala změnu své strategie. Firemní ambice výrazně sílí v oblasti šperků. LVMH nechce vydělávat jen na značkové módě, ale i na vlastních klenotech. Posun ve směřování společnost ukázala už loňská akvizice amerického klenotnictví Tiffany. LVMH stála přes 370 miliard korun.
O pozornost investorů-sběratelů se hodlá ucházet velké jméno v oblasti módy. Značka Louis Vuitton nedávným nákupem druhého největšího nalezeného diamantu za posledních sto let předznamenala změnu své strategie. Firemní ambice výrazně sílí v oblasti šperků. LVMH nechce vydělávat jen na značkové módě, ale i na vlastních klenotech. Posun ve směřování společnost ukázala už loňská akvizice amerického klenotnictví Tiffany. LVMH stála přes 370 miliard korun.
První přehlídka zpěváka Kanye Westa.