Čeští tuneláři po prorážkách švédského metra dokončují norský tunel pro cyklisty

5/23
Přehled fotografií
Zavřít
  • Aktuální projekty ražby na severu Evropy
    Aktuální projekty ražby na severu Evropy| Zdroj: Metrostav
  • Aktuální projekty ražby na severu Evropy
    Aktuální projekty ražby na severu Evropy| Zdroj: Metrostav
  • Aktuální projekty ražby na severu Evropy
    Aktuální projekty ražby na severu Evropy| Zdroj: Metrostav
  • Aktuální projekty ražby na severu Evropy
    Aktuální projekty ražby na severu Evropy| Zdroj: Metrostav
  • Subdodávka přeražby tunelu Kronstadtunnelen v Bergenu pro Metrostav Norge znamená restart aktivit na norském stavebním trhu po přestávce zaviněné covidovou situací.
    Subdodávka přeražby tunelu Kronstadtunnelen v Bergenu pro Metrostav Norge znamená restart aktivit na norském stavebním trhu po přestávce zaviněné covidovou situací.| Zdroj: Metrostav
  • Most vybudovaný v Norsku českým Metrostavem.
    Most vybudovaný v Norsku českým Metrostavem.| Zdroj: Metrostav
  • Technici Metrostavu Norge razí v Norsku tunely.
    Technici Metrostavu Norge razí v Norsku tunely.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
    Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
    Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
    Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
    Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
    Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
    Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Vrtná souprava
    Vrtná souprava| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
    Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Kontinuálně betonované studny, které jsou usazené na na mořském dně.
    Kontinuálně betonované studny, které jsou usazené na na mořském dně.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
    Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
    Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
    Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Aktuální projekty ražby na severu Evropy
    Aktuální projekty ražby na severu Evropy| Zdroj: Metrostav
  • Aktuální projekty ražby na severu Evropy
    Aktuální projekty ražby na severu Evropy| Zdroj: Metrostav
  • Aktuální projekty ražby na severu Evropy
    Aktuální projekty ražby na severu Evropy| Zdroj: Metrostav
Aktuální projekty ražby na severu Evropy
Aktuální projekty ražby na severu Evropy
Aktuální projekty ražby na severu Evropy
Aktuální projekty ražby na severu Evropy
Subdodávka přeražby tunelu Kronstadtunnelen v Bergenu pro Metrostav Norge znamená restart aktivit na norském stavebním trhu po přestávce zaviněné covidovou situací.
Most vybudovaný v Norsku českým Metrostavem.
Technici Metrostavu Norge razí v Norsku tunely.
Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
Vrtná souprava
Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
Kontinuálně betonované studny, které jsou usazené na na mořském dně.
Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
Na stavbách v severských zemích se Metrostav podílí od roku 2006. Ve skandinávském prostředí za tu dobu vyrazil 35 kilometrů tunelů.
Aktuální projekty ražby na severu Evropy
Aktuální projekty ražby na severu Evropy
Aktuální projekty ražby na severu Evropy