Prazdroj chce vyrábět o třetinu více piva Pilsner Urquell, investuje téměř 300 milionů

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Grant McKenzie je marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje od roku 2012.
    Grant McKenzie je marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje od roku 2012.| Zdroj: Repro Strategie (Michael Tomeš)
  • Ilustrační fotografie k Plzeňskému prazdroji
    Ilustrační fotografie k Plzeňskému prazdroji| Zdroj: Michael Tomeš
  • Plzeňský Prazdroj zdraží od října svá piva. Týká se to lahví a plechovek
    Plzeňský Prazdroj zdraží od října svá piva. Týká se to lahví a plechovek| Zdroj: Karel Šanda / Empresa Media / Profimedia
  • Grant McKenzie: "Pilsner Urquell je jako Porsche."
    Grant McKenzie: "Pilsner Urquell je jako Porsche."| Zdroj: Michael Tomeš
  • Grant McKenzie se v pivovarnictví pohybuje 11 let.
    Grant McKenzie se v pivovarnictví pohybuje 11 let.| Zdroj: Michael Tomeš
Grant McKenzie je marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje od roku 2012.
Ilustrační fotografie k Plzeňskému prazdroji
Plzeňský Prazdroj zdraží od října svá piva. Týká se to lahví a plechovek
Grant McKenzie: "Pilsner Urquell je jako Porsche."
Grant McKenzie se v pivovarnictví pohybuje 11 let.