Drahá Hedvábná stezka. Keňa nás nutí používat čínskou železnici, stěžují si dovozci
7
/
13
Přehled fotografií
Zavřít
Železnice se ale dovozcům prodraží.
|
Zdroj: Reuters
Přístav v Mombase je hlavní branou pro zahraniční zboží do Keni.
|
Zdroj: Reuters
Zboží z Mombasy putuje především do Nairobi.
|
Zdroj: Reuters
Železnice, kterou v Keni postavila čínská státní korporace, zkracuje cestu mezi Mombasou a Nairobi pro cestující z 12 na čtyři hodiny.
|
Zdroj: Reuters
Státní podnik Kenya Port Authority se zavázal, že na železnici nasměruje nejméně milion tun zboží za rok.
|
Zdroj: Reuters
Do budoucna má toto číslo ještě stoupnout.
|
Zdroj: Reuters
Náklad místo 24 hodin autem putuje do Nairobi po kolejích na pouhých osm.
|
Zdroj: Reuters
Celkové přepravní náklady importérům vyskočilo skoro o 50 procent – kromě dražší cesty po železnici se na tom podílejí i delší čekací doby na proclení na přeplněném nádraží v Nairobi.
|
Zdroj: Reuters
V Nairobi se navíc musí zboží přeložit opět na nákladní vozy.
|
Zdroj: Reuters
Hlavní nákladní nádraží v Nairobi.
|
Zdroj: Reuters
Vysoká cena za nové vlakové spojení vyvolává v Keni silný odpor. V Mombase proti povinnosti využívat novou trať každý týden protestují stovky místních obyvatel a podnikatelů.
|
Zdroj: Reuters
Vysoká cena za nové vlakové spojení vyvolává v Keni silný odpor. V Mombase proti povinnosti využívat novou trať každý týden protestují stovky místních obyvatel a podnikatelů.
|
Zdroj: Reuters
Vysoká cena za nové vlakové spojení vyvolává v Keni silný odpor. V Mombase proti povinnosti využívat novou trať každý týden protestují stovky místních obyvatel a podnikatelů.
|
Zdroj: Reuters
Zavřít