Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.|
Zdroj: Femern A/S
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.|
Zdroj: Femern A/S
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.|
Zdroj: Femern A/S
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.|
Zdroj: Femern A/S
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.|
Zdroj: Femern A/S
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.|
Zdroj: Femern A/S
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.|
Zdroj: Femern A/S
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.|
Zdroj: Femern A/S
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.|
Zdroj: Femern A/S
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.|
Zdroj: Femern A/S
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.|
Zdroj: Femern A/S
Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského Rødbyhavnu. |
Zdroj: Femern A/S
Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského Rødbyhavnu. |
Zdroj: Femern A/S
Fehmarnská úžina a letecký pohled na německý ostrov Fehmarn a dánský ostrov Lolland|
Zdroj: Femern A/S
Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského Rødbyhavnu. |
Zdroj: Femern A/S