Začala stavba tunelu mezi Německem a Dánskem. Bude nejdelším, kde je zároveň vlak i silnice

7/26
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
    Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.| Zdroj: Femern A/S
  • Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
    Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.| Zdroj: Femern A/S
  • Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
    Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.| Zdroj: Femern A/S
  • Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
    Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.| Zdroj: Femern A/S
  • Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
    Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.| Zdroj: Femern A/S
  • Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
    Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.| Zdroj: Femern A/S
  • Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
    Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.| Zdroj: Femern A/S
  • Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
    Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.| Zdroj: Femern A/S
  • Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
    Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.| Zdroj: Femern A/S
  • Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
    Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.| Zdroj: Femern A/S
  • Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
    Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.| Zdroj: Femern A/S
  • Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského  Rødbyhavnu.
    Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského Rødbyhavnu. | Zdroj: Femern A/S
  • Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského  Rødbyhavnu.
    Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského Rødbyhavnu. | Zdroj: Femern A/S
  • Fehmarnská úžina a letecký pohled na německý ostrov Fehmarn a dánský ostrov Lolland
    Fehmarnská úžina a letecký pohled na německý ostrov Fehmarn a dánský ostrov Lolland| Zdroj: Femern A/S
  • Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského  Rødbyhavnu.
    Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského Rødbyhavnu. | Zdroj: Femern A/S
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Vizualizace vznikajícího tunelu, který propojí Německo s Dánskem. „Cesta z Kodaně do Hamburku dnes trvá vlakem asi čtyři a půl hodiny. S novým tunelem vyjde stejná cesta jen na dvě a půl hodiny,“ uvedl Jens Ole Kaslund, technický ředitel developerské společnosti Femern A/S.
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
Práce na stavbě železničního a zároveň silničního tunelu mezi Dánskem a Německem již započaly, dokončené mají být v roce 2029.
Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského  Rødbyhavnu.
Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského  Rødbyhavnu.
Fehmarnská úžina a letecký pohled na německý ostrov Fehmarn a dánský ostrov Lolland
Letecký pohled na německý přístav Puttgarden, odkud silniční a železniční tunel povede do dánského  Rødbyhavnu.