Německo v souvislostech: Školství potřebuje svobodnější rozhodování

5/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.
    Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.| Zdroj: Shutterstock
  • Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.
    Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.| Zdroj: Profimedia
  • Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.
    Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.| Zdroj: Profimedia
  • Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.
    Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.| Zdroj: Profimedia
Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.
Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.
Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.
Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.