Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.|
Zdroj: Shutterstock
Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.|
Zdroj: Profimedia
Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.|
Zdroj: Profimedia
Německé děti na základní škole mají podle průzkumů slušné znalosti v přírodních vědách a jsou dobré v opakování hotových vědomostí. Mnoho patnáctiletých ale nedokáže myslet jako přírodovědec, neumějí experimentovat, nedokážou rozlišovat fakta od názorů, hypotézy od výsledků. Říká to Andreas Schleicher, který má v rámci OECD na starosti srovnávací testy PISA.|
Zdroj: Profimedia