Rodiče musejí v době lockdownů zabavit děti, těží z toho výrobci hraček. Barbie šla loni na dračku
3
/
9
Přehled fotografií
Zavřít
Barbie šla v koronaviru na dračku.
|
Zdroj: Profimedia
Barbie je světově nejznámější a nejprodávanější panenka.
|
Zdroj: Profi media.cz, scom
Rodiče ve snaze zpříjemnit dětem lockdowny a nahradit chybějící kolektiv nakupují hračky ve velkém. Příkladem velké poptávky po dětské zábavě je nestárnoucí Barbie. Globální prodej panenek vzrostl loni o šestnáct procent a byl nejlepší za několik let.
|
Zdroj: Mattel Czech Republic
Panenek Barbie se loni prodalo za 1,35 miliardy dolarů, nejvíce od roku 2014.
|
Zdroj: profimedia.cz
Výrobce Barbie, společnost Mattel, za loňský rok zvýšila tržby o dvě procenta na 4,58 miliardy dolarů a vytvořila čistý zisk 126,6 milionu dolarů.
|
Zdroj: profimedia.cz
Na Lego se například na loňský černý pátek tvořily na stránkách prodejců virtuální fronty. Na snímku krabice startovacího setu stavebnice Lego Super Mario
|
Zdroj: LEGO
Vesmírná loď Millenium Falcon ze Star Wars patří k nejdražším Lego setům.
|
Zdroj: YouTube
Na Lego se například na loňský černý pátek tvořily na stránkách prodejců virtuální fronty. Na snímku stavebnice Lego City – Oceánská průzkumná základna.
|
Zdroj: Lego
Lego Technic Jeep Wrangler
|
Zdroj: Jeep
Zavřít