Zelený tlak na firmy sílí. Na hanbě se ocitly Nestlé, Unilever či BMW

7/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dánský kontejnerový přepravce Maersk dopadl v hodnocení integrity své klimatické strategie nejlépe.
    Dánský kontejnerový přepravce Maersk dopadl v hodnocení integrity své klimatické strategie nejlépe.| Zdroj: Profimedia
  • Dánský kontejnerový přepravce Maersk dopadl v hodnocení integrity své klimatické strategie nejlépe.
    Dánský kontejnerový přepravce Maersk dopadl v hodnocení integrity své klimatické strategie nejlépe.| Zdroj: profimedia.cz
  • Dánský kontejnerový přepravce Maersk dopadl v hodnocení integrity své klimatické strategie nejlépe.
    Dánský kontejnerový přepravce Maersk dopadl v hodnocení integrity své klimatické strategie nejlépe.| Zdroj: profimedia.cz
  • Potravinářský obr Nestlé patří mezi firmy s velmi nízkou integritou svého klimatického úsilí.
    Potravinářský obr Nestlé patří mezi firmy s velmi nízkou integritou svého klimatického úsilí.| Zdroj: Reuters
  • Unilever patří mezi firmy s velmi nízkou integritou svého klimatického úsilí.
    Unilever patří mezi firmy s velmi nízkou integritou svého klimatického úsilí.| Zdroj: ČTK/PA/Matthew Cooper
  • BMW patří mezi firmy s velmi nízkou integritou svého klimatického úsilí.
    BMW patří mezi firmy s velmi nízkou integritou svého klimatického úsilí.| Zdroj: profimedia.cz
  • Aktivisté po celém světě upozorňují na nekalé praktiky některých firem, například z oblasti módy, které provádějí takzvaný greenwashing, tedy umělé vylepšování svého ekologického obrazu.
    Aktivisté po celém světě upozorňují na nekalé praktiky některých firem, například z oblasti módy, které provádějí takzvaný greenwashing, tedy umělé vylepšování svého ekologického obrazu.| Zdroj: Profimedia
  • Aktivisté po celém světě upozorňují na nekalé praktiky některých firem, například z oblasti módy, které provádějí takzvaný greenwashing, tedy umělé vylepšování svého ekologického obrazu.
    Aktivisté po celém světě upozorňují na nekalé praktiky některých firem, například z oblasti módy, které provádějí takzvaný greenwashing, tedy umělé vylepšování svého ekologického obrazu.| Zdroj: Profimedia
Dánský kontejnerový přepravce Maersk dopadl v hodnocení integrity své klimatické strategie nejlépe.
Dánský kontejnerový přepravce Maersk dopadl v hodnocení integrity své klimatické strategie nejlépe.
Dánský kontejnerový přepravce Maersk dopadl v hodnocení integrity své klimatické strategie nejlépe.
Potravinářský obr Nestlé patří mezi firmy s velmi nízkou integritou svého klimatického úsilí.
Unilever patří mezi firmy s velmi nízkou integritou svého klimatického úsilí.
BMW patří mezi firmy s velmi nízkou integritou svého klimatického úsilí.
Aktivisté po celém světě upozorňují na nekalé praktiky některých firem, například z oblasti módy, které provádějí takzvaný greenwashing, tedy umělé vylepšování svého ekologického obrazu.
Aktivisté po celém světě upozorňují na nekalé praktiky některých firem, například z oblasti módy, které provádějí takzvaný greenwashing, tedy umělé vylepšování svého ekologického obrazu.