Kabelku LV nebo Hermès? Díky, ale raději Songmont. Číňané si rychle budují vlastní luxusní segment

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mladí Číňané slepě nekupují západní luxus.
    Mladí Číňané slepě nekupují západní luxus.| Zdroj: Profimedia
  • Čínské luxusní značky propagují čínskou identitu a hrdost na místní kulturu.
    Čínské luxusní značky propagují čínskou identitu a hrdost na místní kulturu.| Zdroj: Profimedia
  • Maogeping se snaží stát mezinárodní značkou.
    Maogeping se snaží stát mezinárodní značkou.| Zdroj: Profimedia
  • Laopu Gold těží z online prodejů, daří se mu ale i v kamenných obchodech.
    Laopu Gold těží z online prodejů, daří se mu ale i v kamenných obchodech.| Zdroj: Profimedia
  • Laopu Gold je v Číně nyní fenomén.
    Laopu Gold je v Číně nyní fenomén.| Zdroj: Profimedia
Mladí Číňané slepě nekupují západní luxus.
Čínské luxusní značky propagují čínskou identitu a hrdost na místní kulturu.
Maogeping se snaží stát mezinárodní značkou.
Laopu Gold těží z online prodejů, daří se mu ale i v kamenných obchodech.
Laopu Gold je v Číně nyní fenomén.