Značka Superdry nacházející inspiraci například v japonské grafice vznikla v roce 2004, když se její zakladatelé Julian Dunkerton a James Holder nechali inspirovat výletem do Tokia. Začátky byznysu SuperGroup se ale datují do roku 1985. Od té doby se skupina dostala na roční tržby kolem 431 milionů liber a dále roste.
Ze značky Superdry se mezitím stala vlajková loď koncernu. Prodejny má v 54 zemích světa. V Česku byla značka k dostání jen mezi jiným zbožím například v obchodním domu Van Graaf.
Do Česka se v posledním období rozhodly expandovat také další módní řetězce. V Centru Černý Most nedávno otevřel prodejnu s módou pro mladé polský řetězec Sizeer. První obchody tu otevřel rovněž polský prodejce obuvi Wojas, argentinská značka La Martina, britský řetězec French Connection nebo značka Gerry Weber.
Tuzemský trh ovšem v poslední době zažil též několik odchodů zahraničních značek. Zmizel například švédský módní řetězec KappAhl, odešla švýcarská značka Charles Vögele, svých pět švestek si už sbalil také Jackpot & Cottonfield.