Cestovní kancelář Blue Style zvýšila tržby o čtvrtinu

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: David Vagaday

Loňské výrazné oživení na trhu dovolených potvrdil další velký touroperátor. Blue Style za loňský rok hlásí tržby 1,8 miliardy korun, což je meziročně čtvrtinový růst. Počet klientů se zvýšil o více než pětinu na 124 tisíc. Zisk přesáhl 35 milionů.

„V rámci letních leteckých dovolených jsme se dostali mezi tři největší cestovní kanceláře v České republice,“ je přesvědčena obchodní ředitelka a spoluzakladatelka firmy Lenka Berberi. Podle ní je nadějný i letošní rok, kdy počty klientů dosud vzrostly o 15 procent.

Loňský rok byl úspěšný i pro další lídry trhu zájezdů. Posílil Exim i Fischer

Loňský rok byl úspěšný i pro další lídry trhu. Jednička Exim Tours zvýšila tržby o 16 procent na 4,3 miliardy, cestovní skupina Fischer rostla o šest procent na 3,3 miliardy. Další dvě firmy obvykle řazené do první pětky na trhu, tedy Čedok a Firo-tour, zatím výsledky nezveřejnily. Zájem o zájezdy rostl v předprodejích. Trvalkami zůstávají Řecko, Turecko, Chorvatsko či Itálie.