Rozvoz jídla si zatím restaurace zajišťovaly samostatně. „Na trhu chybí velcí agregátoři,“ uvedl Čupr. Žádná oficiální čísla tuto sféru nemapují, podle Čuprova odhadu se však velikost trhu pohybuje v jednotkách miliard korun. Letos si chce nová firma ukrojit z tohoto objemu zhruba 150 milionů. „Chceme vybudovat hráče určujícího trendy v rozvážkovém byznysu,“ dodal Čupr.
Rozvozy si nyní firma zajišťuje zhruba ze třiceti procent prostřednictvím blíže neurčené kurýrní společnosti, většinu rozvozu si ale zatím dělají samotné restaurace. Zatímco marže u vlastní roznášky činí 20 až 35 procent, u externího rozvozu je deset až patnáct procent.
Mimo skupinu Slevomatu
Projekt Damejidlo.cz má sice podobné akcionáře jako Slevomat, do jeho skupiny ale nepatří. Čupr má v Pizzatime přes společnost Bizthusiasm šestnáctiprocentní podíl, na další část Pizzatime má vliv prostřednictvím jejího hlavního akcionáře Slevomat Ventures, v němž Čupr drží přibližně třetinu. Samotný Slevomat nyní kromě Česka působí i na Slovensku, v Maďarsku, Bulharsku a v Pobaltí.