Čuprův rozvoz jídla míří i na Slovensko

„Zjistil jsem, že jsem se
našel. Slevomat mě opravdu
baví, tohle dítě už nechci dát
nikomu,“ říká Tomáš Čupr.

„Zjistil jsem, že jsem se našel. Slevomat mě opravdu baví, tohle dítě už nechci dát nikomu,“ říká Tomáš Čupr. Zdroj: Tomas Zelezny

Podobně jako úspěšný Slevomat se ani další projekt internetového podnikatele Tomáše Čupra nechce omezit jen na Česko. S firmou Pizzatime, která změnila většinového majitele loni na podzim, rozjel zakladatel Slevomatu rozvoj jídla z restaurací pod hlavičkou Damejidlo.cz. Společnost nedávno začala s rozvozem v Praze. Už teď si ale vedle dalších českých velkých měst brousí zuby na slovenskou metropoli. „Do Bratislavy chceme ještě v tomto pololetí,“ řekl Čupr.

Rozvoz jídla si zatím restaurace zajišťovaly samostatně. „Na trhu chybí velcí agregátoři,“ uvedl Čupr. Žádná oficiální čísla tuto sféru nemapují, podle Čuprova odhadu se však velikost trhu pohybuje v jednotkách miliard korun. Letos si chce nová firma ukrojit z tohoto objemu zhruba 150 milionů. „Chceme vybudovat hráče určujícího trendy v rozvážkovém byznysu,“ dodal Čupr.

Rozvozy si nyní firma zajišťuje zhruba ze třiceti procent prostřednictvím blíže neurčené kurýrní společnosti, většinu rozvozu si ale zatím dělají samotné restaurace. Zatímco marže u vlastní roznášky činí 20 až 35 procent, u externího rozvozu je deset až patnáct procent.

Mimo skupinu Slevomatu

Projekt Damejidlo.cz má sice podobné akcionáře jako Slevomat, do jeho skupiny ale nepatří. Čupr má v Pizzatime přes společnost Bizthusiasm šestnáctiprocentní podíl, na další část Pizzatime má vliv prostřednictvím jejího hlavního akcionáře Slevomat Ventures, v němž Čupr drží přibližně třetinu. Samotný Slevomat nyní kromě Česka působí i na Slovensku, v Maďarsku, Bulharsku a v Pobaltí.

Ze slevoserveru do e-shopu

Nechceme růst zadarmo