Lidl v Německu předběhl dosavadního lídra Aldi

Aldi

Aldi

Ve tvrdé konkurenci diskontních prodejců potravin letos v Německu vítězí Lidl a Penny. Rostou rychleji, než jednička Aldi.

Lidl a Penny, v první polovině letošního roku vykázaly v Německu silnější růst, než lídr trhu, společnost Aldi. Infotmaci uvedl server Business Week, který cituje údaje od Německé společnosti pro výzkum spotřebitelů (GfK). Ze zveřejněných dat vyplývá, že prodejny Penny letos zvýšily prodej potravin o pět procent.

Po prvních čtyřech měsích vykazoval růst Penny v Německu silných sedm procent. Přes letošní růst zůstává Penny v obří zrátě ( loni se podle GFK uvádělo 140 milionů eur), kterou chce koncern Rewe smazat do roku 2015.

Aldi je na německém discontním trhu jedničkou, provozuje 4300 prodejen. Lidl má zhruba 3300 obchodů a Penny 2400.