Meziroční pokles obchodní marže společnost připisuje mimo jiné oslabení kurzu koruny vůči euru. „V eurech je realizován nákup téměř veškerého prodávaného zboží. Oslabení koruny vůči euru mělo dopad i na růst provozních nákladů, kdy velká část nájmů a část služeb a spotřebního materiálu je fakturována v cizí měně,“ uvedla firma. C&A Moda také výrazně zvýšila výdaje na reklamu a propagaci.
Loni řetězec otevřel v Praze čtyřpodlažní obchodní dům na Václavském náměstí, letos novou pobočku v Kladně. „Cílem společnosti v dalších letech je přilákat další zákazníky, zvýšit obrat u srovnatelných poboček a stabilizovat vývoj hospodářského výsledku,“ uvedla firma.
C&A Moda patří mezi největší prodejce oděvů v ČR spolu se společnostmi Tesco Stores, New Yorker, Hennes & Mauritz, Takko a KiK. Firma v Česku provozuje 41 obchodů a zaměstnává 369 lidí. Mateřskou společností řetězce je švýcarský Cofra Holding AG (50,4 procenta), RFS Beteiligungsverwaltungsgesellschaft mbH má podíl na základním kapitálu 49,6 procenta.