Sazka zahájí vánoční kampaň, Jágr bude dělat to, co ho opravdu baví

Jaromír Jágr, Rytíři

Jaromír Jágr, Rytíři

Sazka zítra zahájí další fázi reklamní kampaně. Zaměří především na propagaci svých tří hlavních her, kterými jsou Sportka, Šťastných 10 a Euromiliony. Hlavní tváří kampaně zůstává dál hokejista Jaromír Jágr, který se postupně představí v různých nečekaných rolích, kdy „dělá, co ho opravdu baví.“

„Zatímco listopadová, úvodní část kampaně byla zaměřena především na obnovení důvěry zákazníků, v prosinci představíme klasickou kampaň zaměřenou na produkt, zejména tedy vysoký jackpot,“ uvedla Jana Studničková, členka představenstva společnosti Sazka sázková kancelář, zodpovědná za marketing.

Sazka s Jágrem marketingově spolupracuje od 2. listopadu, kdy zahájila kampaň zaměřenou na obnovení důvěry zákazníků a posílení tržeb. Kreativní koncept nové kampaně využívá hlavní atributy tradičního sázení Sportky – zábavy a touhy vyhrát. Slogan zní: „Vyhrajte ve Sportce – a dělejte už jen to, co vás opravdu baví.“

Sazka sice neuvádí, co by mohlo Jágra opravdu bavit, ale už v minulosti byly jeho všeobecně známou zálibou sportovní sázky a návštěvy kasin. Americký časopis Complex dokonce Jágra v létě zařadil na deváté místo mezi největší gamblery – sportovce.

Televizní spoty poběží na všech hlavních televizních stanicích do konce roku. Kampaň bude doplněna outdoorem a tiskovou inzercí.