Sazka zahájí vánoční kampaň, Jágr bude dělat to, co ho opravdu baví | E15.cz

Sazka zahájí vánoční kampaň, Jágr bude dělat to, co ho opravdu baví

Jaromír Jágr, Rytíři
Jaromír Jágr, Rytíři
• 

sal

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Sazka zítra zahájí další fázi reklamní kampaně. Zaměří především na propagaci svých tří hlavních her, kterými jsou Sportka, Šťastných 10 a Euromiliony. Hlavní tváří kampaně zůstává dál hokejista Jaromír Jágr, který se postupně představí v různých nečekaných rolích, kdy „dělá, co ho opravdu baví.“

„Zatímco listopadová, úvodní část kampaně byla zaměřena především na obnovení důvěry zákazníků, v prosinci představíme klasickou kampaň zaměřenou na produkt, zejména tedy vysoký jackpot,“ uvedla Jana Studničková, členka představenstva společnosti Sazka sázková kancelář, zodpovědná za marketing.

Sazka s Jágrem marketingově spolupracuje od 2. listopadu, kdy zahájila kampaň zaměřenou na obnovení důvěry zákazníků a posílení tržeb. Kreativní koncept nové kampaně využívá hlavní atributy tradičního sázení Sportky – zábavy a touhy vyhrát. Slogan zní: „Vyhrajte ve Sportce – a dělejte už jen to, co vás opravdu baví.“

Sazka sice neuvádí, co by mohlo Jágra opravdu bavit, ale už v minulosti byly jeho všeobecně známou zálibou sportovní sázky a návštěvy kasin. Americký časopis Complex dokonce Jágra v létě zařadil na deváté místo mezi největší gamblery – sportovce.

Televizní spoty poběží na všech hlavních televizních stanicích do konce roku. Kampaň bude doplněna outdoorem a tiskovou inzercí.

Autor: sal

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah