„Zatímco listopadová, úvodní část kampaně byla zaměřena především na obnovení důvěry zákazníků, v prosinci představíme klasickou kampaň zaměřenou na produkt, zejména tedy vysoký jackpot,“ uvedla Jana Studničková, členka představenstva společnosti Sazka sázková kancelář, zodpovědná za marketing.
Sazka s Jágrem marketingově spolupracuje od 2. listopadu, kdy zahájila kampaň zaměřenou na obnovení důvěry zákazníků a posílení tržeb. Kreativní koncept nové kampaně využívá hlavní atributy tradičního sázení Sportky – zábavy a touhy vyhrát. Slogan zní: „Vyhrajte ve Sportce – a dělejte už jen to, co vás opravdu baví.“
Sazka sice neuvádí, co by mohlo Jágra opravdu bavit, ale už v minulosti byly jeho všeobecně známou zálibou sportovní sázky a návštěvy kasin. Americký časopis Complex dokonce Jágra v létě zařadil na deváté místo mezi největší gamblery – sportovce.
Televizní spoty poběží na všech hlavních televizních stanicích do konce roku. Kampaň bude doplněna outdoorem a tiskovou inzercí.