Slevomat: Češi chtějí zážitky, zboží už mají dost

“Je stále ještě měsíc do Vánoc, ale už nyní vidíme růst prodejů o desítky procent. Lidé nejvíce nakupují rodinné či partnerské pobyty všeho druhu. Nejčastěji jde o zážitky spojené s relaxací, kulturou či sportovním vyžitím,” upozornila ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.
Jen v meziročním srovnání jde podle statistik portálu o nárůst prodejů o třicet procent. Nárůst zájmu právě o zážitky je podle vyjádření portálu lehce vysledovatelný: z dlouhodobých statistik prý vyplývá, že Češi jsou již z velké části zasycení hmotnými dary, proto si pak zejména v tom nejužším kruhu chtějí dopřát právě odpočinek, relax či jinou formu zážitku.
Chytilová navíc připomněla, že zájem o zážitky zvýšil teplý podzim a mírný nástup zimy: “Kvůli neobvykle teplému počasí lidé odsunuli tradiční starosti se zimou, včetně nákupu zimního vybavení a oblečení, proto si více mohou dopřát zážitky s rodinou či přáteli.”