Albatros Media koupila nakladatelství Management Press

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: Albatros Media

ČTK
Albatros Media koupila nakladatelství odborné literatury pro manažery, podnikatele a ekonomy Management Press. Značka zůstane zachována a doplní dosavadní nabídku Albatros Media. Hodnotu transakce firma nezveřejnila.

„Nakladatelství Management Press v nejbližší době významně rozšíří svou vydavatelskou činnost a bude přitom plně využívat zázemí silné, rostoucí a stabilní skupiny Albatros Media,“ uvedl generální ředitel Václav Kadlec.

Management Press působí na trhu přes dvacet let. Vydává literaturu pro manažery, knihy o osobním rozvoji i ekonomické monografie. Albatros Media touto akvizicí výrazně posílila své působení v non-fiction literatuře. „Předáváme naše dlouhodobě budované nakladatelství silnému strategickému partnerovi, a jsme rádi, že má zájem jej nadále rozvíjet tak, aby i v budoucnu naplňovalo své poslání a vydávalo užitečné knihy pro manažery, podnikatele a ekonomy,“ uvedl dosavadní jednatel a ředitel nakladatelství Pavel Novotný.

Společnost Albatros Media dosáhla v loňském roce tržeb ve výši 450 milionů Kč. Její produkce pokrývá přes deset procent nakladatelského trhu. Vedle deseti samostatných nakladatelství (Albatros, CooBoo, Plus, Motto, XYZ, CPress, Computer Press, BizBooks, Edika a Management Press) vlastní Albatros Media také většinový podíl ve společnosti s elektronickými knihami eReading, vydává knihy též v rámci partnerského projektu Edice České televize.