Avon podpořil partnerství s festivalem Colours of Ostrava aktivační soutěží na facebooku

Avon

Avon

Kosmetická společnost Avon se rozhodla podpořit své partnerství s hudebním festivalem Colours of Ostrava aktivační soutěží na svém facebookovém profilu. Kampaň pro svého klienta vytvořila agentura Symbio Digital.

Během první poloviny července se fanoušci facebookového profilu Avon mohou přímo v příspěvcích zapojit do soutěže nazvané „Souboj barev“. Soutěžním úkolem je poznat, které hvězdy festivalu se skrývají za jednotlivými barevnými variantami sprchových gelů Senses. Turnajovým pavoukem pak jednotlivé hvězdy postupují až do finálového souboje, z nějž vzejde nejen absolutní vítěz Souboje barev, ale také noví majitelé volných vstupenek na festival.

„Naši fanoušci jsou na sociálních sítích velmi aktivní, a tohle je skvělá možnost, jak do vzájemné komunikace zapojit hudbu, důležitou součást jejich života. Je to velmi hravý koncept, ale také je přesně navázaný na produkt a na naše partnerství s Colours of Ostrava, proto věříme ve vysoký engagement,“ vysvětluje očekávaný přínos kampaně Jitka Hrdinová, manažerka digitální komunikace pro Českou republiku a Slovensko.

Avon je z pohledu počtu lokálních fanoušků nejúspěšnější kosmetickou firmou na českém Facebooku. V současné době společnost registruje téměř 94 tisíc fanoušků.