Avon spustí digitální kampaň a posílí prezentační akce

Avon

Avon

Avon v lednu a únoru představí rtěnku Ultra Color Absolute a vůni Avon Femme EDP, s čímž souvisí nové kampaně a prezentační akce v terénu. Jejich součástí budou digitální aktivity, inzerce, advertorialy, PR články, televizní spoty a speciální projekty.

Pro rtěnku Ultra Color Absolute bude vedle reklamy připravena facebooková prezentace. V rámci této kampaně si navíc Avon poprvé vyzkouší novou technologii RTB – nakupování reklamy v reálném čase.

V únoru se kampaň na novou dámskou vůni Avon Femme EDP objeví na kanálech skupin Nova a Prima a také na kabelových kanálech, kdy se o český dabing postarala herečka Iva Pazderková, a prostřednictvím tištěné inzerce. Digitální aktivity okolo Avon Femme EDP proběhnou především ve formě displejové reklamy a reklamy ve vyhledávačích.

Avon uvedení nových produktů posílí také o prezentační akce, které proběhnou v českých městech při příležitosti Dne žen.

Za kreativou obou kampaní stojí agentura Badger & Winters, adaptaci měla na starosti agentura TAG Worldwide. Mediální plánování zajistila Starcom MediaVest. PR podporu AVON připravil interně ve spolupráci s agenturou Publicis.