Axa má pro střední Evropu novou kampaň od Leo Burnett

AXAv regionech

AXAv regionech

Česká pobočka AXA pojišťovny na začátku května uvedla svou novou kampaň na životní pojištění. Kampaň pochází z dílny agentury Leo Burnett, která ji vytvořila pro celý středoevropský region.

Kampaň je dílem kreativního týmu Leo Burnett pod vedením Martina Paseckého. Součástí kampaně je 30 sekundový TV spot, printová kampaň v denících a magazínech a digitální aktivace. Režisérem spotu je norský režisér Lars Tovik. Na klientské straně stojí za kampaní marketingový tým vedený marketingovým ředitelem Oskarem Sekerešem.

Kampaň mimo České republiky a Slovenska poběží v průběhu lertošního roku i v Polsku a Maďarsku. „Naším úkolem bylo najít způsob, jak spotřebitelům důvěryhodně představit klíčové benefity produktu, který jim může pomoci ve složité životní situaci“, říká Martin Pasecký, kreativní ředitel Leo Burnett.

TV spot