Axa si v kampani všímá radostných stránek života

Ten moment v podání Axy

Ten moment v podání Axy Zdroj: archiv

Společnost Axa spustila reklamní a mediální kampaň s cílem podpořit rizikové životní pojištění a online úrazové pojištění. Koncept i realizace pochází od agentury Trial Advertising.

Společnost Axa má v České republice a na Slovensku novou kampaň. Název #tenmoment odkazuje k jejímu hlavnímu motivu – okamžkům v životě každého člověka, na kterých mu opravdu záleží.

„Tentokrát jsme se snažili uchopit komunikaci životního pojištění jinak, než tradičním zobrazováním nečekaných, nepříjemných situací, které se nám mohou kdykoli přihodit. Zaměřili jsme se na to pozitivní, co v našich životech máme, a často si to ale v dnešní rychlé době nestiháme uvědomit. Tak vznikl nápad na #tenmoment, kdy jsme šťastní, spokojení a zdraví,“ říká Oskar Sekereš, marketingový ředitel Axa pro ČR a SR.

Velká část nové kampaně poběží na sociálních sítích a webových stránkách Tenmoment.axa.cz a Tenmoment.axa.sk, kde se zájemci mohou o #tenmoment podělit.

Na internetu bude kampaň využívat také online video formáty a u sociálních sítí se zaměří především na Facebook a YouTube. Z tradičních mediálních kanálů se kampaň objeví v množství tištěných titulů, ale také na outdoorových plochách, jako jsou citylighty nebo billboardy. #tenmoment bude k vidění také v televizi, a to formou sponzorovaných odkazů před vybranými pořady a relacemi.

Kampaň v obou zemích potrvá do konce listopadu. Za jejím konceptem a realizací stojí agentura Triad Advertising.