Banka Zuno na sociálních sítích vsadila na soutěž k mistrovství světa ve fotbalu

Online banka Zuno si při příležitosti blížícího se Mistrovství světa ve fotbale připravila pro své fanoušky na Facebooku soutěž o repliky oficiálního míče mistrovství Brazuca.
Pro vítězství stačí znát správnou odpověď a zároveň být nejrychlejší nebo projevit ve své odpovědi kreativitu. Při této příležitosti se nejen facebookový profil Zuno, ale i účty na Twitteru, G+ a YouTube převlékly z tradiční fialové do fotbalově zelené. Soutěž potrvá po celou dobu konání mistrovství. Soutěžit se bude v šesti kolech a v každém z nich bude možné vyhrát několik míčů.
„Klienti jsou po desetiletí zvyklí, že bankovnictví je šedé, nudné a leckdy i kalné. Rádi jim každý den dokazujeme, že to tak být nemusí,“ říká Pavel Šafin, Social Media Specialist v bance Zuno.