Agentura Bison & Rose vyhrála tendr na grafické zpracování a texty do časopisu Panorama. Online periodikum vychází každý měsíc v rozsahu osmi stran. Slouží k prezentaci společnosti MOL a rovněž informuje její zaměstnance.
Časopis je stejně jako logo společnosti laděn do zeleno-bílo-červených barev. Grafické zpracování má na starosti Astronaut Creative Lab. „Zvolili jsme minimalistický, dynamický styl vycházející z charakteristického totemu čerpacích stanic MOL. Časopis má digitální formu a z toho důvodu je nutné, aby byl přehledný a současně upoutal už první stránkou. Proto je ideální, že se obsah i grafika vytvářejí na jednom místě a můžeme vše operativně upravovat, přizpůsobovat a doplňovat,“ říká kreativní ředitel Marek Čaniga.
Skupina MOL se v České republice aktuálně zabývá pokračujícím rebrandingem čerpacích stanic Lukoil a Agip, které jsou vizuálně i produktově sjednocovány pod značkou MOL. Toto téma se odráží i na stránkách letošních vydání časopisu.