Direct má nového šéfa marketingu

Ondřej Havlík přišel do Direct Pojišťovny z postu ředitele marketingu a standardního retailového segmentu Raiffeisenbank.
V Raiffeisenbank působil na postu ředitele od roku 2005. Svou profesionální kariéru zahájil v roce 1992 v oblasti FMCG u společnosti Procter and Gamble ČR & SR jako brand manažer. Poté přešel do Yoplait Czech, kde se stal výkonným ředitelem pro prodej a marketing. „Bohaté zkušenosti Ondřeje Havlíka v oblasti strategického marketingu Direct Pojišťovnu výrazně posílí a povedou k efektivnější komunikaci,“ konstatuje v tiskové zprávě generální ředitel ojišťovny Ján Čarný. Havlík má kromě strategie a komunikace se zákazníky na starosti také plánování marketingových kampaní. Oddělení zaměřené na strategický marketing, které Ondřej Havlík vede, přispívá k posilování pozice pojišťovny na trhu.