Hornbach: Cesta do hlubin kutilovy duše

Hornbach

Hornbach

Hobby řetězec Hornbach zahájil 10. března jarní kampaň s názvem „Nikdo to necítí tak, jako ty“. Koncept kampaně, stejně jako ty předchozí, vznikl v reklamní agentuře Heimat, spot režíroval Martin Krejčí.

„Kampaň staví do středu pozornosti vjemy, které pociťujeme při kutilství, jejím hlavním cílem je zdůraznění toho, co cítíme, vidíme a zažíváme s tím, co vytvoříme vlastníma rukama,“ říká marketingová ředitelka Hornbachu Helena Ševčíková.

Jako první se na obrazovkách objeví spot nazvaný Festival. Je nasazen od 10. března ve všech velkých televizních stanicích v Německu, České republice, Rakousku, Nizozemí, Švédsku a Rumunsku. Koncept kampaně vznikl už tradičně v reklamní agentuře Heimat Berlin, spot režíroval Martin Krejčí, který už s Hornbachem dříve spolupracoval, například na spotech Tváře nebo Kráva.

Na nový spot se můžete podívat tady:

Název kampaně: Nikdo to necítí tak, jako ty
Jméno spotu: Festival
Stopáže: 45“, 30“, 20“, 15“
Hlavní médium: TV
Další média: outdoor, print, internet, POS
Načasování: od 10. března 2012
Agentura: Heimat, Berlín
Produkce: Stink, Berlín
Výkonný producent: Jan Dressler
Režie: Martin Krejčí
Kamera: Štěpán Kučera
Střih: Filip Malásek

Připomeňte si spot Kráva, pod kterým je také podepsán režisér Martin Krejčí: