Hornbach nasazuje Trhlinu

Hornbach, Trhlina

Hornbach, Trhlina

Třetí ze série spotů Nikdo to necítí tak, jako ty se jmenuje Trhlina a na televizních obrazovkách se poprvé objeví 1. října. Koncept spotu vznikl v německé reklamní agentuře Heimat, jeho výrobu dostal na starosti český tým v čele s režisérem Martinem Krejčím.

Jedním z pilířů podzimní kampaně hobby řetězce Hornbach je nový televizní spot Trhlina. „Cílem projektu Nikdo to necítí tak, jako ty je ukázat našim zákazníkům, že s tím, co sami vytvoříme, se identifikujeme tělem i duší,“ říká marketingová ředitelka společnosti Hornbach Helena Ševčíková o konceptu, který zdůrazňuje vjemy, jež lidé pociťují při vykonávání běžných kutilských činnostech. Je tomu tak i v novém spotu, kdy se trhlina v omítce přenese i na tělo majitele domu. Ten se uzdraví, jakmile domek opraví.

Podívejte se na nový spot Hornbachu:

TV spot Trhlina (ze série Nikdo to necítí tak, jako ty):
Stopáže: 45“, 30“, 20“, 15“
Agentura: Heimat, Berlín
Produkce: Stink, Berlín
Výkonný producent: Jan Dressler
Režie: Martin Krejčí
Kamera: Štěpán Kučera
Střih: Filip Malásek

Televizní spot je v České republice nasazen od 1. října 2012. Poběží také v Německu, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Rumunsku. Televizní kampaň je doplněna tiskovou, online a outdoorovou reklamou a komunikací v místě prodeje. Koncept německé agentury Heimat do televizní podoby převedl český tým v čele s režisérem Martinem Krejčím. Ten s Hornbachem spolupracoval už dříve, je podepsán třeba pod spoty Festival, Tváře nebo Kráva.

Spot Festival, který byl nasazen letos v březnu, režíroval také Martin Krejčí: