Hornbach vsadil v kampani na neherce

Hornbach

Hornbach

Hornbach přišel 22. března s novou marketingovou kampaní „Udělej něco proti ošklivosti“. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

První spot kampaně ukazuje skupinu aktivních kutilů, kteří se pustili do projektů ve svém okolí, a názorně předvádí, co je s Hornbachem možné vytvořit téměř přes noc, aby si vylepšili své okolí. „Aktuální kampaň opět vyzdvihuje hlavní přednosti Hornbachu, tedy strategii trvale nízkých cen a komplexní odborné poradenství. Navíc se snaží přinést i nový prvek společenské odpovědnosti, který v České republice zatím není moc využívaný, a tím je dobrovolnictví v rámci komunit,“ říká Helena Ševčíková, marketingová ředitelka společnosti Hornbach v České republice a na Slovensku a dodává: „Zajímavostí totiž je, že veškeré projekty ukázané v reklamě byly reálně vytvořeny se skutečnými lidmi z daného okolí.“

Koncept kampaně již tradičně vznikl v reklamní agentuře Heimat. Spot režíroval Lionel Goldstein, produkci zajistila společnost CZAR Film. Vedle Česka běží kampaň také v Německu, na Slovensku, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Lucembursku.

TV spot