Hornbach vyjíždí s konceptem trvale nízkých cen

Hornbach vyjíždí s konceptem trvale nízkých cen

Hornbach vyjíždí s konceptem trvale nízkých cen

br
Hornbach představil novou podzimní kampaň s názvem „Rychle a dobře“. Spoty vznikly už tradičně v berlínské reklamní agentuře Heimat, ale Hornbach tentokrát uhýbá z už zajetého konceptu, kterým se snažil u zákazníků vyvolat nadšení pro kutilství.

„Aktuální kampaň Hornbachu je zcela odlišná od těch předchozích, protože je zaměřená na naši strategii trvale nízkých cen,“ říká marketingová ředitelka společnosti Hornbach v České republice a na Slovensku Helena Ševčíková a dodává: „Spoty tentokrát připomínají, že kromě toho, že kutilům rozumíme a podporujeme je v jejich vlastních projektech, nabízíme trvale nízké ceny a velmi profesionální odborné poradenství. A to jak přímo v hobbymarktech, tak i na našich webových stránkách nebo na Facebooku.“

Podívejte se na nové spoty Hornbachu:

Koncept nové komunikační kampaně společnosti Hornbach již tradičně vznikl v reklamní agentuře Heimat. Spot režíroval Kai Schonrath, produkci zajistila společnost Czar Film. Kampaň je v České republice nasazena od konce srpna 2013. Poběží také v Německu, na Slovensku, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Rumunsku. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

Informace o spotech:

Kampaň: Rychle a dobře Hlavní médium: TV
Další média: Rozhlas, internet
Období: od 17. 8. v Německu, od 25. 8. v České republice
Agentura: Heimat, Berlín
Produkce: Czar Film
Režie: Kai Schonrath
Kamera: Jan Prahl
Editor: Tobias Suhm
Online: Czar Film, Peter Hacker, Rudi Hensel
Hudba: Thomas Berlin