HTC angažuje Roberta Downeyho Jr. a spouští svou nejdražší kampaň
HTC tak následuje příklad jiné tchajwanské firmy Acer, která si v loňském roce zaplatila hvězdu filmu Transformers Megan Foxovou, aby v reklamní kampani propagovala její výrobky. HTC patřívala k hlavním hráčům na trhu s mobilními telefony, tomu ale nyní dominují firmy Samsung a Apple.
Změnit to má kampaň nazvaná Here´s To Change. Firma v těchto dnech postupně umisťuje krátké spoty na svůj YouTube kanál. V prvním z nich muž v obleku, kterým je patrně Downey Jr., vystupuje z vojensky vypadajícího vrtulníku, a zatímco ho kamera snímá jen zezadu, kráčí k jinému muži, jehož plácne do dlaně. Na dalších ukázkách je slavný herec odhalen a naznačuje, jakým směrem se bude příběh kampaně ubírat.
Podle informací, které zveřejnily zahraniční servery, půjde o nejdražší globální kampaň v historii HTC. Spoty z dílny agentury 171 Worldwide poběží na YouTube, v kinech a v televizi.