Huawei zahajuje zatím svou největší on-line kampaň
„Kampaň na vlajkový model Ascend P6 je rozsahem dosud největší digitální kampaní značky Huawei v ČR,“ uvádí marketingový ředitel Huawei Technologies Roman Vaňko.
Ústředním místem kampaně bude microsite www.ascendp6.cz, kde si uživatelé mohou prohlédnout detailní 3D model telefonu a získat o něm podrobné informace. Interaktivní vizualizace trojrozměrného modelu Ascend P6 je zpracována webGL jazykem.
Součástí kampaně je také spotřebitelská soutěž o šest smartphonů Ascend P6, v níž mají lidé za úkol vyfotit se s tímto novým modelem, fotku nahrát do aplikace na microsite www.ascendp6.cz a získat pro ni co nejvíce „lajků“. Z padesátky nejúspěšnějších fotek pak porota vybere vítězné snímky a nové majitele chytrých a elegantních „žiletek“. Na podporu microsite a fotografické soutěže o Huawei Ascend P6 poběží rozsáhlá reklamní kampaň na Facebooku a propagovat ji bude i hlavní facebooková stránka značky na profilu Huawei Device CZ/SK.