IKEA zahájila dvě výběrová řízení

IKEA Česká republika zahájila výběrová řízení na digitální agenturu a produkční agenturu pro region Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Obě výběrová řízení jsou uzavřená. V první fázi IKEA ČR oslovila dohromady přibližně 15 agentur ze všech tří zemí pro každé z výběrových řízení.
IKEA prostřednictvím uvedených tendrů hledá dlouhodobé partnery, kteří jí v tomto regionu pomohou rozvíjet firemní komunikaci, posilovat značku i naplňovat vizi o zlepšování každodenního života.
Hlavním cílem výběrového řízení na digitální agenturu je najít strategického partnera pro komplexní služby v oblasti digitální komunikace. Vítězná produkční agentura bude pomáhat IKEA realizovat místní komunikační kampaně.
„V těchto oblastech jsme zatím partnery neměli a služby jsme řešili především prostřednictvím ostatních agentur, se kterými spolupracujeme na jiných projektech,“ řekl Strategii Tomáš Kubík, PR & communication manager pro ČR, Slovensko a Maďarsko.
Strategickým komunikačním partnerem IKEA v regionu zůstává společnost Kaspen/Jung v.Matt. Vítězná produkční agentura s ní bude spolupracovat. Obě výběrová řízení by měla být ukončena do června 2015.