Internetová reklama v září rekordně posílila

Z monitoringu internetové display reklamy vyplývá, že v září využili zadavatelé o poznání větší prostor nejen v meziměsíčním (nárůst o 45 %), ale i v meziročním srovnání. Oproti stejnému měsíci v roce 2012 vzrostla ceníková hodnota využitého prostoru o 23 %. Největším zadavatelem reklamy se znovu stal internetový obchodník Internet Mall, který v září využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 30 milionů korun. Na druhém místě skončila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 18,2 milionů korun a třetí byl obchodník Lidl Česká republika, který umístil reklamu za 11,8 milionů korun.
Největšího měziměsíčního nárůstu dosáhly Economia (414 %), AdActive.cz (197 %) a Impression Media (110 %).
Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch, realizátor českého peoplemetrového projektu.