V podzimní kampani Raiffeisen stavební spořitelny (RSTS) se na scénu vrací bláznivý kutil, jehož počínání při nekonvenční opravě střechy musí korigovat maskot Felix. Kromě půlminutových spotů Sprcha a Střecha se v průběhu září objeví na kanálech Nova a Prima také dva nové desetivteřinové spoty propagující hypoteční úvěr HYPOsplátka.
Televizní kampaň vyztuží online reklama, komunikace na Facebooku, na serveru TN.cz v sekci Lepší bydlení a ve vlastní obchodní síti. Autorem konceptu je opět agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia.
Spolu se startem podzimní marketingové kampaně zmodernizovala Raiffeisen stavební spořitelna své webové stránky Rsts.cz. „Nový web je zpracován v modernější grafice, celkově vzdušnější a více interaktivní,“ vysvětluje marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny Lukáš Kopecký. Webové stránky RSTS, které dlouhodobě vytváří Giant interactive, byly v loňském i předloňském roce vyhodnoceny jako nejlepší bankovní web v soutěži WebTop100.