Kampaň Yello Energy: Špatný dodavatel vás může otrávit

Žlutočerná komunikace nového dodavatele energií

Žlutočerná komunikace nového dodavatele energií

Na náš energetický trh vstupuje další dodavatel – Yello Energy. Zákazníky chce nalákat hlavně na jednoduchost. Tvrdí, že jeho dokumenty se vejdou na jednu tiskovou stranu a že by se zákazníkem rád navázal dialog jednoduchou a hravou formou.

Důležitými obchodními kanály Yello Energy budou internet a zákaznická linka. Společnost naopak neplánuje otevírání kamenných poboček. Prodejní koncept čerpá na základě licence z třináctileté zkušenosti značky Yello Strom, která působí v Německu a v současné době má přes 1,1 milionu zákazníků.

Podívejte se na spot Yello Energy:

„Yello Energy se snaží zjednodušit energetiku a přiblížit elektřinu více směrem ke spotřebnímu zboží. V tomto ohledu nejsme ani tradiční, ani alternativní dodavatel. Kdybychom využili terminologie, která je standardně využívaná například v sousedním Německu, jsme dodavatelem 3. generace,“ představuje společnost její marketingový manažer Viktor Procházka.

Žlutočerná komunikace nového dodavatele energiíŽlutočerná komunikace nového dodavatele energií

Nový dodavatel vstoupil na náš trh v průběhu listopadu a uvedení značky už od počátku provází kampaň ve vícero médiích. „Prodejní a marketingová strategie je tvořena přímo v rámci Yello Energy, při realizaci ale využíváme synergií v rámci domovské Skupiny PRE,“ říká Procházka. Pokud jde o kreativu a adaptaci značky do českého prostředí, Yello Energy spolupracuje s agenturou Leagas Delaney, média nakupuje přes agenturu Mindshare. Konzultantem pro směřování značky je agentura PerfectCrowd.

Yello Energy komunikuje ve firmeních žlutočerných barvách na celostátní úrovni v televizích, kde běží dvacetisekundový spot, pro uvedení značky v regionech byl zvolen tisk, rádio, OOH a digitální média.

O vstupu Yello Energy na náš trh si můžete přečíst zde: