Důležitými obchodními kanály Yello Energy budou internet a zákaznická linka. Společnost naopak neplánuje otevírání kamenných poboček. Prodejní koncept čerpá na základě licence z třináctileté zkušenosti značky Yello Strom, která působí v Německu a v současné době má přes 1,1 milionu zákazníků.
Podívejte se na spot Yello Energy:
„Yello Energy se snaží zjednodušit energetiku a přiblížit elektřinu více směrem ke spotřebnímu zboží. V tomto ohledu nejsme ani tradiční, ani alternativní dodavatel. Kdybychom využili terminologie, která je standardně využívaná například v sousedním Německu, jsme dodavatelem 3. generace,“ představuje společnost její marketingový manažer Viktor Procházka.
Žlutočerná komunikace nového dodavatele energií
Nový dodavatel vstoupil na náš trh v průběhu listopadu a uvedení značky už od počátku provází kampaň ve vícero médiích. „Prodejní a marketingová strategie je tvořena přímo v rámci Yello Energy, při realizaci ale využíváme synergií v rámci domovské Skupiny PRE,“ říká Procházka. Pokud jde o kreativu a adaptaci značky do českého prostředí, Yello Energy spolupracuje s agenturou Leagas Delaney, média nakupuje přes agenturu Mindshare. Konzultantem pro směřování značky je agentura PerfectCrowd.
Yello Energy komunikuje ve firmeních žlutočerných barvách na celostátní úrovni v televizích, kde běží dvacetisekundový spot, pro uvedení značky v regionech byl zvolen tisk, rádio, OOH a digitální média.
O vstupu Yello Energy na náš trh si můžete přečíst zde: