Společnost Flaircom, spoluvlastněná a vedená Michalem Janským, získala franšízovou licenci na kanadskou značku Aldo v polovině roku 2011 pro teritorium České republiky i Slovenska. Otevření prvního obchodu bude pozorně sledováno centrálou Aldo v Montrealu, protože prodejní koncept a způsob vizuální prezentace zboží jsou celosvětově jednotné a dodržování stanovených instore standardů patří k základním podmínkám franšízové smlouvy.
„Další prodejny plánujeme otevřít v druhé polovině tohoto a počátkem příštího roku v rámci klíčových nákupních center Prahy, Brna a Bratislavy. Cílem je vytvoření exkluzivní sítě přibližně deseti Aldo prodejen, které by měly na trhu zaujmout pevnou pozici v segmentu módní a zároveň cenově dostupné obuvi a doplňků zejména pro městského zákazníka,“ říká Michal Janský.
Kampaň na uvedení značky na náš trh se omezí na vybraná média, konkrétně půjde o tiskovou inzerci v módních magazínech, kterou podpoří outdoorová kampaň v okolí OC Chodov a PR komunikace. Kampaň pro jarní kolekci Aldo vytvořil fotograf Terry Richardson.
Aldo
Aldo bylo založeno v kanadském Motrealu v roce 1972 a postupně se stalo jednou z vůdčích módních značek obuvi a doplňků na světě. V roce 1993 vstoupila značka na maloobchodní trh ve Spojených státech a v roce 2002 se objevila v Londýně.
V současné době Aldo provozuje víc než 700 firemních prodejen po celé Kanadě, Spojených státech a Spojeném království a víc než 500 licenčních prodejen po celém světě. Na konci roku 2011 Aldo provozovalo přes 1500 prodejen v 65 zemích.
Mohlo by vás také zajímat: