Kofola se sveze na hudební vlně

„V nové Kofole Festivalové jsme recepturu Kofoly Original obohatili o příchuť guave – exotického ovoce původem z Karibiku, které je šťavnaté, sladkokyselé a chutí připomíná hrušky a jahody. Chtěli jsme najít produkt, který zpestří horké dny návštěvníkům hudebních svátků a v podstatě udělá radost každému, kdo holduje pravé nespoutané letní atmosféře,“ říká o novince Kofoly její brand manažerka Egle Wehle.
Kofola kampaň odstartuje v květnu nasazením úplně nového televizního spotu a zahájením soutěže o vstupenky na letní festivaly Mezi ploty, Colours of Ostrava, Benátskou noc, Hip Hop kemp a Trnkobraní. V rámci kampaně navíc podpoří projekt, díky němuž si hudbu budou moci užít i neslyšící. Více informací se objeví na mikrostránce Neslychanefestivaly.cz.