Kofola spustila kampaň na podporu litrového balení s guaranou

Výstup na Dhaulagiri s Kofolou v ruce

Výstup na Dhaulagiri s Kofolou v ruce Zdroj: Petr Masek

Netradiční 45´ stopáž má televizní spot na podporu nového litrového balení Kofoly s guaranou. Spot je jádrem kampaně s mottem „Kofolonizuj svět“, která odstartovala v pondělí. Na TV spot, za nímž stojí agentura Kaspen/Jung von Matt, naváže billboardová, POS, PR a online podpora a zároveň kampaň v kinech. Spot má také kratší 15´ verzi.

Kampaň chce nalákat dobrodruhy a cestovatele, kterým v Kofole říkají kofolonizátoři, aby s nedávno uvedenou litrovou lahví Kofoly navštívili exotické destinace.

„Úkolem Kofolonizátora je vzít novou litrovku Kofololy s guaranou na ta nejzajímavější místa na světě, poznat s ní nové kraje, nové lidi, jejich kulturu a zvyky. O svůj příběh a fotografii jako důkazní materiál z dobrodružné cesty se pak kofolonizátor podělí s ostatními na speciálním webu www.kofolonizace.cz, který bude společný pro Českou i Slovenskou republiku,“ říká Filip Větrovský, brand manažer Kofoly.

Kofolonizace - 45´

Kofolonizace - 15´

Jako první měl tuto možnost vyzkoušet Tomáš Petreček, který se svou expedicí 17. května vystoupil na vrchol Dhaulagiri a novou litrovku Kofoly s guaranou měl stále při sobě.