Kofola spustila kampaň na podporu litrového balení s guaranou

Kampaň chce nalákat dobrodruhy a cestovatele, kterým v Kofole říkají kofolonizátoři, aby s nedávno uvedenou litrovou lahví Kofoly navštívili exotické destinace.
„Úkolem Kofolonizátora je vzít novou litrovku Kofololy s guaranou na ta nejzajímavější místa na světě, poznat s ní nové kraje, nové lidi, jejich kulturu a zvyky. O svůj příběh a fotografii jako důkazní materiál z dobrodružné cesty se pak kofolonizátor podělí s ostatními na speciálním webu www.kofolonizace.cz, který bude společný pro Českou i Slovenskou republiku,“ říká Filip Větrovský, brand manažer Kofoly.
Kofolonizace - 45´
Kofolonizace - 15´
Jako první měl tuto možnost vyzkoušet Tomáš Petreček, který se svou expedicí 17. května vystoupil na vrchol Dhaulagiri a novou litrovku Kofoly s guaranou měl stále při sobě.