Digitální agentura Konektor Social připravila pro milovníky farmářských výrobků projekt s názvem Farma v kapse, který nabízí aktuální informace o farmářských potravinách, trzích a výrobcích, pomáhá najít lokální farmáře v okolí uživatele a dokáže naplánovat jeho cestu napříč ČR se zastávkou u prodejce poptávaného produktu.
„Farma v kapse je projekt, kterým chceme podpořit producenty a prodejce farmářských výrobků. Nám samotným taková aplikace chyběla, tak jsme se rozhodli ji vytvořit. Podobné projekty realizujeme pro své klienty, tento jsme si udělali sami pro sebe a pro všechny, kteří mají rádi domácí produkty,“ osvětluje důvody vzniku projektu Rostislav Starý, partner agentury Konektor Social.
Farma v telefonu, telefon v kapse |
Farma v kapse v současné době po celé České republice mapuje přes tisíc prodejních míst s farmářskými produkty a více než 700 farmářů. Mezi ně se počítají i ti, kteří ve skutečnosti farmu nemají, ale vlastní třeba sad, včelín, vinohrad atp. „Tato čísla nejsou konečná. Očekáváme, že počet kooperujících farmářů a prodejních míst ještě poroste,“ dodává Rostislav Starý.
Farma v kapse jakožto mobilní aplikace je v současné době dostupná pro chytré telefony a tablety s operačními systémy Android a iOS.
Co se propagace projektu týče, plánuje agentura Konektor Social cílenou marketingovou kampaň. „Pro potřeby komunikace Farmy v kapse využijeme sílu sociálních sítí, na které se specializujeme, navážeme spolupráci s food bloggery, prostřednictvím sesterské agentury PR.Konektor projekt podpoříme PR aktivitami a díky spolupráci s farmářskými trhy, prodejnami Sklizeno, Náš grunt atp. budeme běžnou formou komunikovat projekt i v místě prodeje,“ uzavírá Starý.