Letošní Svatomartinské se spojí se StarDance a s Brzobohatým

Letošní Svatomartinské se spojí se StarDance a s hercem Ondřejem Brzobohatým

Letošní Svatomartinské se spojí se StarDance a s hercem Ondřejem Brzobohatým

Za necelý měsíc, 11.11. v 11 hodin, si budeme moci připít mladými svatomartinskými víny a zahájit tak svátek milovníků moravských a českých vín. Tváří značky se stal populární český herec a hudebník Ondřej Brzobohatý, který jako její ambasador odstartoval podzimní kampaň. Její součástí bude tentokrát i partnerství s pořadem Stardance.

„Je známá věc, že se u nás dají najít velmi kvalitní vína. Je také škoda, že jsme trochu zapomněli být patrioty a že nás často cokoliv cizího baví víc než to, co si vytvoříme sami. Proto věřím, že možná i přes mé jméno se lidé začnou ptát na svatomartinské víno z Moravy a Čech. Jaký je můj vztah k vínu? Asi už od mého táty – ten vína z Moravy miloval. Já osobně jsem jen nepropůjčil tvář produktu, víno, zejména moravské bílé mám opravdu rád“. A jaké má Ondřej Brzobohatý nejraději? „Asi Chardonku od Jožky Šmukýře ze sklépku, kam jsem jezdil s tátou“.

Kampaně pro uvedení Svatomartinského vína už devět let přioravuje agentura ComtechKampaně pro uvedení Svatomartinského vína už devět let přioravuje agentura Comtech

Značku Svatomartinské víno vlastní od roku 2005 Český vinařský fond a ve spolupráci s agenturou Comtech se ji podařilo za devět let uvést do povědomí široké veřejnosti tak, že již dnes na českém trhu víc než úspěšně soupeří se slavným Beaujolais Noveau. „Letos jsme se od tradičních marketingových nástrojů, které jsme dosud úspěšně používali (P.O.S., outdoor, rozhlas, internet a PR), rozhodli spojit úspěšnou značku a její lesk, zvuk a respekt, který si již vydobyla, s akcí afinitní pro naši cílovou skupinu, akcí, která má také vysoký lesk.

Svatomartinské víno se tak letos stane partnerem nové řady pořadu Stardance uváděného Českou televizí“, říká kreativní ředitel agentury Comtech Petr Vlasák. „Připravujeme sponzorské TV spoty, které budou uváděny během pořadu“. Jejich autoři jsou zatím utajeni, fotografie pro kampaň vytvořil Petr Weigl v produkci CashOnly, kreativu v agentuře Comtech vytvářeli Ondřej Potůček a Pavel Charouzd.