Časopis Machr prezentuje unikátní kutilské projekty z celého světa, dále rubriky jako rady, tipy, recepty nebo třeba samotné návody na realizaci projektů.
„Hlavní myšlenkou celého projektu je především inspirovat zákazníky skutečnými příběhy opravdových ,machrů‘ k realizaci vlastních nápadů. Obsahově časopis odráží reálné možnosti, které zákazníkovi náš široký sortiment zboží a služeb nabízí,“ říká David Kolář, ředitel marketingu společnosti Hornbach.
Die Kutilen von Hamburg
Čtvrtletník Machr vychází ve třech jazykových mutacích (německé, slovenské a české), připravuje ho tým, která sídlí v Hamburku. Vedoucími redakce jsou Tobias Pützer a Adrian Pickhaus, kreativní vedení má na starosti Jürgen Kaffer, obrazovou redakci vede Michael Pfister.
V aktuálním vydání se autoři věnují například podpoře ekologické mobility, konkrétně v článku o výrobě kol z bambusu, kterou se zabývá parta mladých lidí v čínském Pekingu. Nechybí ani originální návod na ukování sekery či skutečný příběh surinamského lovce potopených pokladů.
Machr vychází ve formátu A5 za cenu 29 korun, k dostání je ve všech prodejnách Hornbachu a jeho e-shopu.