Mafra koupila konzultační společnost Acomware

Acomware

Acomware Zdroj: archiv

Mediální skupina Mafra získala 100% podíl ve společnosti Acomware, která se specializuje na segment e-commerce a retail. Mafra tak vstupuje do segmentu výkonnostní reklamy, e-mailového marketingu a poradenství v e-commerce.

Společnost Acomware se zaměřuje především na pomoc při vstupu obchodníků na online trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti e-shopů a inteligentní e-mailing. Mezi její klienty patří významní hráči na trhu, a to e-shopy i zavedené retailové značky. Mafra sice odkoupila stoprocentní podíl společníků, všichni však budou nadále v Acomware působit.

„Acomware nás zaujala postavením na trhu a portfoliem klientů, ale i progresivním myšlením a přístupem k zákazníkům,“ říká Michal Hanák, člen představenstva Mafry zodpovědný za digitální divizi. „Uvědomujeme si, že kromě klasické displejové reklamy v kvalitních médiích musíme klientům nabídnout i lepší servis ve výkonnostním marketingu,“ dodává Hanák.