Marketingu Directu šéfuje Svoboda

Jan Svoboda, Direct pojišťovna

Jan Svoboda, Direct pojišťovna Zdroj: Direct pojistovna

Direct pojišťovna přetáhla z Kooperativy Jana Svobodu, který se bude věnovat rozvoji marketingu, komunikace a podpoře online aktivit.

Jana Svobodu čeká coby nového marketingového ředitele české pojišťovny Directu zásadní rozvoj značky, která si během prvního roku fungování získala pozitivní renomé.

„V Directu je snadné pochopit, že posedlost klientem a jeho spokojeností není jenom klišé,“ nechal se slyšel Svoboda.“ „Chceme k tomu přispět i naší komunikací, ať už půjde o značku, její služby nebo produktová řešení. V našem uvažování ale míříme mnohem dál. Chceme, aby značka Direct byla jasně rozpoznatelným symbolem pro všechny, kteří při ohledu na svět používají zdravý rozum,“ dodává.

Svoboda se v oblasti marketingové komunikaci pohybuje 15 let. Posledních osm let řídil marketing pojišťovny Koooperativa, zkušenosti má také z GE Money Bank a společnosti T-Mobile.