Nová kampaň škodovky: „Jindřichu, já už se ti nelíbím…“
Kampaň upozorňuje na nabídku modelových řad Rapid, Fabia a Roomster s nadstandardní výbavou a zvýhodněnou cenou. Televizní část kampaně poběží od 20. března do 21. dubna na stanicích skupiny Nova, skupiny Prima, TV Barrandov a na vybraných kabelových televizích. Vysílány budou dvě verze spotů, příběh obou je založen na stereotypních obavách, že od druhých lidí je možné počítat jen s nepříjemným překvapením.
Podívejte se na nové spoty:
Vedle televizní reklamy budou součástí kampaně také rádiové spoty, inzerce ve vybraných denících, life-stylových a společenských týdenících a automobilových titulech. Využit bude také prostor na internetu a v sociálních médiích. Ve všech kanálech bude pracováno se stejnou tematikou a vizuály.
Tým, který se zapojil do přípravy spotů:
Kreativní agentura: Leagas Delaney
Kreativní ředitel:Tereza Svěráková
Account manager: Zuzana Kocourková a Markéta Kokšalová
Produkce: Armada Films, Pavel Picek
Režisér: Arnie Thor Jonsson
Hudba: Tomáš Vartecký
Tiskový vizuál nové kampaně