Nová kampaň škodovky: „Jindřichu, já už se ti nelíbím…“

Spoty na akční modely Fresh poběží od 20. března

Spoty na akční modely Fresh poběží od 20. března

red
Škoda spouští novou kampaň na akční modely Fresh s claimem „Očekávejte jen to nejlepší“. Třicetisekundové spoty poběží od 20. března v televizích, v rádiu, vyžit bude i tisk, internet a sociální média.

Kampaň upozorňuje na nabídku modelových řad Rapid, Fabia a Roomster s nadstandardní výbavou a zvýhodněnou cenou. Televizní část kampaně poběží od 20. března do 21. dubna na stanicích skupiny Nova, skupiny Prima, TV Barrandov a na vybraných kabelových televizích. Vysílány budou dvě verze spotů, příběh obou je založen na stereotypních obavách, že od druhých lidí je možné počítat jen s nepříjemným překvapením.

Podívejte se na nové spoty:

Vedle televizní reklamy budou součástí kampaně také rádiové spoty, inzerce ve vybraných denících, life-stylových a společenských týdenících a automobilových titulech. Využit bude také prostor na internetu a v sociálních médiích. Ve všech kanálech bude pracováno se stejnou tematikou a vizuály.

Tým, který se zapojil do přípravy spotů:

Kreativní agentura: Leagas Delaney
Kreativní ředitel:Tereza Svěráková
Account manager: Zuzana Kocourková a Markéta Kokšalová
Produkce: Armada Films, Pavel Picek
Režisér: Arnie Thor Jonsson
Hudba: Tomáš Vartecký

Tiskový vizuál nové kampaněTiskový vizuál nové kampaně