Nová Octavia Combi aneb co se skrývá v tmavé garáži

Televizní kampaň byla zahájena 3. května. Nasazeny jsou třicetisekundové spoty, které představují přednosti vozu, jeho designové prvky a chytrá řešení. Kreativní zpracování ukazuje děti ve tmě v garáži, jak prozkoumávají nový přírůstek do rodiny. Claim kampaně: „Objevte novou Octavii Combi, ať je stále nad čím žasnout“ úzce souvisí s příběhem spotu a zároveň propojuje aktuální kampaň s kampaní na model Škoda Octavia v provedení limuzína.
Podívejte se na nový spot:
Vedle reklamních spotů běží sponzorské vzkazy, které upozorňují na propojení nového vozu s MS v ledním hokeji, které Škoda sponzoruje už dvacet jedna let, což je nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovních mistrovství světa. Kampaň poběží i v tisku a na internetu včetně sociálních sítí a mikrostránky Zazijteoctavii.cz.
Informace o tvůrcích kampaně:
Reklamní agentura: Leagas Delaney
Kreativní ředitel: Hermann Waterkamp
Account manager: Esther Gibbons
Produkce TV spotu: Zoomfilms
Režie: Thorsten Herken