Nová Octavia Combi aneb co se skrývá v tmavé garáži

Škoda zahájila kampaň na novou Octavii Combi

Škoda zahájila kampaň na novou Octavii Combi

red
Po představení a zahájení prodeje třetí generace limuzíny Škoda Octavia přichází na trh varianta Combi. Integrovaná komunikační kampaň byla spuštěna 3. května a poběží v průběhu celého měsíce. Představení nového modelu bude částečně provázáno s komunikací sponzoringu IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji. Využity budou všechny nástroje marketingové komunikace.

Televizní kampaň byla zahájena 3. května. Nasazeny jsou třicetisekundové spoty, které představují přednosti vozu, jeho designové prvky a chytrá řešení. Kreativní zpracování ukazuje děti ve tmě v garáži, jak prozkoumávají nový přírůstek do rodiny. Claim kampaně: „Objevte novou Octavii Combi, ať je stále nad čím žasnout“ úzce souvisí s příběhem spotu a zároveň propojuje aktuální kampaň s kampaní na model Škoda Octavia v provedení limuzína.

Podívejte se na nový spot:

Vedle reklamních spotů běží sponzorské vzkazy, které upozorňují na propojení nového vozu s MS v ledním hokeji, které Škoda sponzoruje už dvacet jedna let, což je nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovních mistrovství světa. Kampaň poběží i v tisku a na internetu včetně sociálních sítí a mikrostránky Zazijteoctavii.cz.

Informace o tvůrcích kampaně:

Reklamní agentura: Leagas Delaney
Kreativní ředitel: Hermann Waterkamp
Account manager: Esther Gibbons
Produkce TV spotu: Zoomfilms
Režie: Thorsten Herken