Petr Lesenský - Lesensky.cz, ředitel společnosti

Petr Lesenský

Petr Lesenský

Jako správný ředitel firmou doslova dýchá. Proto na dovolenou vyráží jen jednou za rok.

Kupujete si noviny?

Žádné, sleduji internet.

Jaké časopisy kupujete?

National Geographic, Respekt, Euro, Strategii.

Čtěte také: Tibor Wagner - Sony Mobile Communications, ředitel pro trhy ME


Jaké pravidelně sledujete webové stránky?

Sleduji denně stěžejní zpravodajské portály prostřednictvím RSS kanálu (např. iDnes.cz, aktualne.cz, iHNed.cz).

Jste na Facebooku?

Jsem, využívám ho primárně ke sběru aktuálních kontaktů na lidi, které znám.

Jaký televizní kanál sledujete nejčastěji a proč?

Sportovní kanály jsou pro mne ideálním relaxem.

Jakou knihu máte právě rozečtenou?

Dvě malé děti mi ukrádají čas na čtení knih. Pokud si přeci jen beru knihu do ruky, jde (bohužel) o odbornou literaturu.

Jaká reklama vás v poslední době nejvíc štve, jaká je naopak oblíbená?

Svou jednoduchostí mě štve většina reklam, zaujme nápad. Nic konkrétního si však nyní nevybavuji, takže jsem v poslední době nejspíš nebyl kvalitně reklamně osloven.

Jaký je váš oblíbený podnik, jaké máte nejraději jídlo a jaký nápoj?

Nejsem náročný. Vítězí u mne podniky s příjemnou obsluhou (není jich bohužel mnoho) - mám rád pivo a plody moře.

Kde byste si přál být ve své kariéře za deset let?

Ředitelem žádané marketingové a PR agentury, která si vybudovala dobré jméno svým seriózním přístupem jak ke klientům, tak k médiím. Podle toho si vybírám své spolupracovníky.

Jak často jdete po práci s kolegy či klienty na skleničku?

Jsou to spíše nárazové akce, určitě by to mohlo být častější.

V jakém poměru dělíte čas na práci a na rodinu?

60 ku 40. Samozřejmě v procentech.

Kolik dní v roce trávíte na dovolené a jaká je vaše nejoblíbenější destinace?

Na delší dovolené jsem nikdy nebyl více než jedenkrát ročně. Už se mi to zdá málo, snad bude možnost to změnit.