Prima se připravuje na spuštění kanálu Prima Max

kampaň Primy Max

kampaň Primy Max Zdroj: archiv

Strategie , Petr Novotný
FTV Prima spustila kampaň ke startu pátého kanálu Prima Max, který odstartuje 20. listopadu ve 20.11 českou televizní premiérou filmu Vlk z Wall Street. Kampaň bude gradovat ve třech vlnách.

Kampaň kanálu Prima Max vychází z loga nové stanice. „Kreativně zde pracujeme s písmenem A, které je transformováno do symbolu šipky. Pozadí je stejně jako u loga ve výrazné červené barvě,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, a dodává: „Kreativní myšlenku, vizuály i plánování kampaně – to vše jsme realizovali in-house ve spolupráci s audiovizuálním studiem Department, dodavatelem kreativy pro televizní značky skupiny Prima.“

První vlna kampaně startuje třemi vizuály, na kterých jsou jednoduchá úderná hesla na červeném pozadí: Akce, Zábava a Napětí. „Další fáze kampaně vypukne v polovině listopadu a následně vyvrcholí v den spuštění kanálu, tedy 20. listopadu, kdy budeme poutat na vlajkový film večera – Vlk z Wall Street,“ doplňuje Aleš Pýcha.

Kampaň jsou k vidění ve všech mediatypech, včetně dalších televizních kanálů skupiny Prima. Vizuály bude možné spatřit na velkoplošném outdooru a CLV. Spoty poběží v rádiích i na internetu. Inzeráty se objeví také v afinitních tištěných médiích. Prima se jako obvykle zaměří na kreativní a netradiční využití běžných reklamních formátů.