Prima spustila novou podobu své hlavní internetové stránky iprima.cz

iprima.cz

iprima.cz

Několik dnů po České televizi se s relaunchem své home page a dalších na ni navázaných webů přihlásila i televize Prima. Nová prima.cz je díky důrazu na velké fotky a stručné titulky graficky přehlednější a kromě upoutávek na jednotlivé pořady má ambici i na vlastní obsah.

Ten tvoří autorské články, videa z natáčení pořadů FTV Prima a bonusové fotografie. Výrazně větší je také propojení na sociální sítě, zejména na Facebook.

iprima.cziprima.cz

„V roce 2012 se průměrná měsíční návštěvnost serveru iprima.cz zvýšila oproti roku 2011 z 628 000 reálných uživatelů na 811 000 reálných uživatelů a od spuštění nové podoby iprima.cz si slibujeme udržení rostoucího trendu návštěvnosti,“ uvedl Daniel Grunt, ředitel Prima On-line.

Právě tým Daniela Grunta, který má za sebou online projekty pro Sanoma Media Praha, TV Nova nebo v Centrum Holdings, od podzimu na nové koncepci webů skupiny Prima intenzivně pracuje. Postupně se tak budou proměňovat mikrostránky všech hlavních programových pilířů televizí ze skupiny FTV Prima.

Už teď mají novou podobu stránky pořadů Polívka na víně, Vylomeniny, Pekelná výzva. Následovat budou Cesty domů a Božské dorty od Markéty.

Podívejte se, jak vypadala iprima.cz dosud:iprima.cziprima.cz